UPDATE CORONA
Geachte gasten,
Aanvulling huurvoorwaarden 2021 i.v.m. COVID-19
Bij annulering of voortijdig vertrek vindt geen restitutie plaats.
Wij raden u aan elders een annuleringsverzekering af te sluiten voor onvoorziene omstandigheden.
Indien u zelf corona heeft, of één van uw reisgenoten, of er gelden quarantaine verplichtingen vanwege eerder contact met besmette personen, dan valt dit niet onder onze bijzondere regeling zoals hieronder vermeld. O.a. daarom adviseren wij u zelf een annuleringsverzekering af te sluiten.
Bijzondere regeling voor boekingen/verblijf 2021 in verband met het coronavirus (COVID-19):
Bij het niet kunnen uitvoeren van het verblijf in het kader van het ontstaan van de onvermijdbare en buitengewone omstandigheden ten gevolge van het Corona virus (daaronder verstaan wij een negatief reisadvies en/of quarantaineplicht bij aan- en/of terugkomst, dat van toepassing is op de datum dat de huurperiode ingaat, officieel door de Nederlandse of buitenlandse overheid is vastgesteld of bij een verplichte sluiting van HOF aan Zee) kunt u kosteloos eenmalig omboeken in het lopende kalenderjaar. Ingeval de kosten behorende bij de nieuwe overeenkomst/boeking hoger liggen dan de oorspronkelijke boeking bent u gehouden het verschil bij te betalen.
Is de huurperiode van uw reservering reeds ingegaan, dan geldt bovenstaande voor de resterende vakantiedagen waarop deze COVID-19 beperkingen van toepassing zijn.
Een van overheidswege geadviseerde beperking van het aantal personen dat in de (vakantie) accommodatie mag verblijven, is GEEN reden voor kosteloos omboeken c.q. annuleren.
Wanneer HOF aan Zee overgaat tot restitutie van het door u betaalde bedrag, is dit minus € 50,00 verwerkings- en behandelingskosten per accomodatie.
Een voucher / tegoedbon is slechts mogelijk indien HOF aan Zee hier zelf toe overgaat en niet op verzoek van de huurder.
UPDATE 14 oktober
Zoals u ongetwijfeld heeft gehoord, moeten wij onze restaurantdeuren voorlopig weer sluiten. Voor onze take-away mogelijkheden zie onze restaurantpagina. We bezorgen de gerechten ook in uw huisje zodat u tijdens uw verblijf toch van onze keuken kunt genieten.
Voor gasten die komen overnachten; de vakantiehuisjes zijn nog gewoon open en kunt u nog steeds bij ons terecht om te komen genieten!
De wellnessfaciliteiten mogen helaas niet gebruikt worden door gasten.
Sinds 29 september gelden aangescherpte maatregelen en zullen wij iig de komende 3 weken om 22.00u sluiten. Om u toch te kunnen laten genieten zoals u van ons gewend bent is het mogelijk om eerder uw diner te starten zodat u het volledig aantal gangen kan kiezen.
UPDATE 1 juni
Vanaf vandaag mogen wij onze restaurantdeuren weer openen om u een culinaire middag of avond te bezorgen!
Uiteraard hanteren wij hierbij strikt de richtlijnen om zowel uw gezondheid als die van ons personeel te kunnen waarborgen.
Reserveren voor lunch of diner is verplicht.
Bent u met meer dan 2 personen? Geef dan bij de opmerkingen aan of uw gezelschap wel/niet tot 1 huishouden behoort. Er is sprake van een gezamenlijke huishouding wanneer u op hetzelfde adres staat ingeschreven.
Wij nemen vooraf nogmaals contact met u op voor een gezondheidscheck dmv controlevragen. Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.
Wij verzoeken u vriendelijk om de RIVM-richtlijnen en de 1,5meter maatregel na te leven.
Wij vragen u om het gereserveerde tijdstip te respecteren. Komt u eerder of later? Dan kan het zijn dat u even moet wachten totdat wij een ander gezelschap hebben geplaatst.
Wanneer allergieen of dieetwensen van toepassing zijn op u of uw gezelschap vragen wij u dit vooraf aan ons kenbaar te maken.
Vanaf 1 juni serveren wij enkel ons omnivoor en herbivoor menu en is het niet mogelijk om a la carte te dineren.
Van toepassing zijn de algemene richtlijnen voor gasten - vanaf 1 juni 12.00u bron:Rijksoverheid, laatste update: 20 mei 2020
m.b.t de recreatiewoningen en een verblijf in onze hotelkamers
UPDATE 1 JUNI
versoepeling van de maatregelen: wij mogen een gedeelte van onze accomodaties weer verhuren (max 75%)We bieden alle huurders met een aankomstdatum tot 10 mei de volgende mogelijkheid:
Kostenloos omboeken (op volgorde van aankomstdatum) We willen u graag de mogelijkheid bieden uw boeking eenmalig te wijzigen naar een andere verblijfsperiode in 2020. Het omboeken naar een andere periode is mogelijk voor hetzelfde huisje en afhankelijk van beschikbaarheid. Als dat niet meer mogelijk is kijken we naar een alternatieve accommodatie of datum. De huurprijs blijft gelijk aan uw huidige reservering, bij omboeking naar een duurdere periode wordt de huurprijs aangepast naar het geldende bedrag en dient u het verschil bij te betalen.
Een voucher. Wanneer u nu nog geen datum wil of kan vastleggen kunt u ook kiezen voor een voucher gelijk aan het bedrag van uw reeds betaalde (aan)betaling. Hiermee kunt u een nieuw verblijf bij ons boeken. De voucher heeft de waarde van de reeds betaalde reissom, u kunt deze naar wens gebruiken voor meerdere boekingen of wanneer het weer mogelijk is gebruiken in het restaurant.
Voor situaties waarin met niet wil/kan reizen i.v.m. een negatief reisadvies. Wij verwijzen hiervoor naar uw eigen reis- en/of annuleringsverzekering. Wij hanteren hiervoor de annuleringsvoorwaarden zoals geadviseerd door de branche organisatie RECRON zodat wij u in de toekomst ook van dienst kunnen zijn.
Voor beide coulance opties geldt de oude (aan)betalingsregeling, ondanks dat uw reservering verplaatst wordt of wordt omgezet in een voucher dient u uw aanbetaling te hebben voldaan.
Wegens de vele vragen zijn we op dit moment mogelijk wat moeilijker bereikbaar. U kunt ons altijd mailen op info@hofaanzee.nl Onze respons tijden kunnen wat langer zijn dan u van ons gewend zijn, maar we zullen u vraag zeker beantwoorden.
Wij wensen u en uw familie een hele goede gezondheid toe en we kijken ernaar uit u weer te mogen ontvangen!